Kadence Conversions Recenzia

Naše webové stránky obsahujú odkazy na partnerské weby. Ak sa prekliknete z našich stránok na stránky partnera a tam si zakúpite jeho služby, obdržíme za sprostredkovanie províziu (Zistiť viac informácií). Táto forma spolupráce nijako neovplyvňuje objektívnosť našich recenzií. Každým nákupom cez kliknutie z našich stránok podporíte našu redakciu, aby sme aj do budúcnosti mohli tvoriť kvalitný a užitočný obsah. Ďakujeme.

Recenzia: Kadence Conversions plugin na tvorbu konverzných prvkov

Ak máte projekt postavený na WordPress, recenzia Kadence Conversions vám nesmie uniknúť. Je to totižto plugin, s ktorým pomocou editora Gutenberg jednoducho postavíte pop-up okná, opt-in formuláre, predajné bannery, notifikačné lišty a iné moduly, ktoré pomáhajú lepším konverziám webu.

Na prvý pohľad by sa malo zdať, že Kadence Conversions je obyčajný pop-up builder, ktorých je na trhu a v oficiálnom repozitári WordPress veľa, ale zdanie klame. Ak totižto tento plugin pre WordPress preskúmate viac, nestačíte sa diviť, ako jednoducho ide dnes vo WordPress vytvoriť konverzné prvky, ktorým jednoducho nastavíte rôzne automatické spúšťače a podmienky pre zobrazenie.


Naši partneri

UpGates.cz e-shopy

Čo je Kadence Conversions?

Kadence Conversions je plugin pre WordPress, s ktorým bez kódovania vytvoríte pop-up okná, vysúvacie lišty, opt-in formuláre a iné konverzné prvky, ktorými upozorníte návštevníkov webu na zaujímavé ponuky.

Kadence Conversions predstavenie
Predstavenie pluginu Kadence Conversions

Zatiaľ to znie pomerne obyčajne, že? Avšak sila Kadence Conversions je práve v tom, že si všetky prvky dokážete vytvoriť sami v editore Gutenberg. A to ako z predpripravených návrhov, tak aj na čistej bielej stránke. Bez znalosti programovania môžete potom prvkom nastaviť rôzne podmienky, kedy a kde sa majú spustiť. Takýmto spôsobom dokážete návštevníkov osloviť v konkrétnej nákupnej fáze, čo väčšinou vedie k zlepšeniu konverzného pomeru.

Hlavné funkcie Kadence Conversions

Kadence Conversion má mnoho užitočných funkcií a nastavení. Predsa ale musím spomenúť to, že tento plugin bol navrhnutý tak, aby na jeho použitie neboli potrebné extra javascriptové frameworky, ako napríklad jQuery. Na tvorbu prvkov sa používa natívny WordPress editor a vďaka inteligentnému kódu sa na stránke načíta iba to, čo je skutočne potrebné. Preto sa stránky načítavajú rýchlejšie než s inými podobnými pluginmi. A to je v dnešnej dobe skutočne dôležité.

Editor Gutenberg spôsobil prevrat v editovaní obsahu v systéme WordPress. Jeho nástup mnohých užívateľov sklamal, ale oveľa viac ich potešil, pretože sa s ním dajú ľahko vytvárať nielen landing pages, ale aj celé weby.

Kadence Conversions Gutenberg
Stavba opt-in formulára v Kadence Conversions pomocou editora Gutenberg.

Na navrhovanie vyskakovacích okien a iných prvkov môžete využiť akýkoľvek z defaultných blokov, ktoré Gutenberg má, ale takisto môžete použiť aj iné bloky, ktoré si nainštalujete do WordPress s pluginmi tretích strán. Samozrejme, ponúka sa použitie Kadence Blocks, ktorý získate so zakúpením šablóny Kadence.

Natívna analytika a prepojenie s Google Analytics

Ide o plugin na zvyšovanie konverzného pomeru, takže je, samozrejme, potrebné merať výsledky. V rámci Kadence Conversions si môžete vybrať, či budete merať vstavanú analytiku, alebo plugin prepojíte s Google Analytics.

Kadence Conversions analytika
Vstavaná analytika.
Kadence Conversions prepojenie s Google Analytics
Prepojenie s Google Analytics.

Automatické spúšťače a podmienky zobrazenia

Konverzné prvky musia byť dokonalo nastavené, aby fungovali čo najlepšie. Na to slúžia automatické triggery, alebo automatické spúšťače, ktorými načasujete spustenie prvku v správnu dobu a na správnom mieste. Vďaka tomu môžete vytvárať dokonalo optimalizované prvky, ktoré sa zobrazia relevantným návštevníkom, ktorí sú v určitej fáze nákupného procesu.

Kadence Conversions triggers
Nastavenie automatických spúšťačov.

Automatický spúšťač môžete nastaviť, aby sa spustil na každej stránke napríklad 5 sekúnd po jej načítaní, alebo keď príde návštevník na koniec stránky. To je ale skutočne obyčajný základ. Automatické triggery v Kadence Conversions toho vedia oveľa viac. Prvok môžete nechať zobraziť napríklad v momente, keď dôjde ku kliknutiu na konkrétny odkaz, keď chce návštevník zo stánky odísť, alebo keď doscrolluje na určité miesto.

Podmienky zobrazenia vám dovolia zacieliť prvok konkrétnej stránky a chovanie návštevníkov. Napríklad necháte prvok zobraziť iba návštevníkom na mobilných zariadeniach, alebo návštevníkom, ktorí prišli z konkrétnej domény, prípadne z konkrétneho odkazu inej domény. Podmienok je možné nastaviť desiatky, takže sa s presným zacielením môžete pohrať.

Kadence Conversions podmienky zobrazenia
Nastavenie podmienok zobrazenia.

Plánovanie zobrazenia

Prvky môžete naplánovať a prerušovať v súčinnosti s ďalšími kampaňami. V kalendári nastavíte, kedy sa má prvok začať zobrazovať, a takisto, kedy má zobrazovanie skončiť. Naviac môžete naplánovať konkrétne časy a dni v týždni, v ktorých chcete, aby sa napríklad pop-up okno zobrazovalo.

Kadence Conversions planovanie zobrazenia
Nastavenie času (rozsahu) zobrazenia.
Kadence Conversions planovanie zobrazenia
Opakované plánovanie.

Prepojenie s WooCommerce

Kadence Conversions si rozumie aj s WooCommerce, takže môžete nastaviť chovanie zobrazovania prvkov podľa celkovej ceny nákupu v košíku, ale takisto vtedy, keď je v košíku nejaký konkrétny produkt.

Kadence Conversions WooCommerce
Nastavenie chovania v košíku obchodu.

Tým môžete vytvárať jedinečné kampane s odpočítavaním, ktoré prinútia zákazníkov prihodiť do košíka ďalšiu vec, ktorú pôvodne kúpiť nechceli.

Tutoriál, ako vytvoriť konverzné prvky?

V krátkom návode vám ukážem, ako jednoducho je možné s Kadence Conversions pracovať. Samozrejme, je potrebné mať znalosť Gutenbergu.

Výber typu prvku

Na výber sú 3 prvky – pop-up, slide-in, banner. Vlastne ide skôr o chovanie prvku, ako o jeho typ. Pop-up je vyskakovacie modálne okno, slide-in je vysúvacie okno, ktoré sa vysunie z nastavenej pozície v stránke a banner je prvok, ktorému je možné nastaviť len 3 pozície pre zobrazenie – záhlavie, stred a päta.

Tutorial Kadence Conversions
Výber typu prvku.

Výber návrhu designu prvku

Kadence Conversions má pripravené návrhy designov prvkov. Tie vám pomôžu s rýchlejším vytváraním kampaní, pretože v týchto návrhoch len ľahko zmeníte rozvrhnutie, texty, obrázky a prípadne pole formulára.

Tutorial Kadence Conversions
Pripravené návrhy pop-up okien.

Ak budete chcieť, môžete začať tvoriť vlastný návrh na čistej stránke. Nie ste teda odkázaní len na to, čo vytvoril niekto z dizajnérov v Kadence. Ak si vyberiete niektorý z predpripravených návrhov, musíte počítať s tým, že je vytvorený pomocou Kadence Blocks, čo znamená, že si musíte nainštalovať aj tento plugin.

Úprava prvkov

Pri návrhu od nuly alebo pri úprave návrhu dizajnu prvku sa pracuje v Gutenberg editore. Nie je nutné učiť sa nové postupy ako pri iných pluginoch alebo systémoch s podobným zameraním.

Tutorial Kadence Conversions
Práca s editorom Gutenberg.

Ak vytvárate prvok pomocou Kadence Blocks, tento plugin už v sebe má formulár, ktorý jednoducho nastavíte, ale takisto jednoducho prepojíte napríklad so službou Mailerlite a s inými. Používať môžete aj iné formulárové pluginy, pretože používate Gutenberg, takže do návrhu môžete zakomponovať akýkoľvek blok alebo HTML kód.

Nastavenie spúšťania

Keď si vytvoríte návrh prvku, musíte si ešte nastaviť pravidlá pre jeho zobrazenie. Ako som už písal vyššie, týchto pravidiel je množstvo a je možné rôzne ich kombinovať. Je tu takisto možnosť obyčajného časového oneskorenia, ale v ponuke sú prepracované možnosti nastavenia automatických spúšťačov a podmienok spustenia. Záleží teda na vašich potrebách a toho, čo chcete dosiahnuť.

Videoukážka Kadence Conversions

Vo videu vám v rýchlej prehliadke predvediem, ako Kadence Conversions vyzerá a ako sa s týmto pluginom pracuje.

Videoukážka.

Cena Kadence Conversions

Kadence Conversions je prémiový plugin, ktorý nenájdete v oficiálnom repozitári. Možné je iba kúpiť ho. Vlastne máte dve možnosti, ako si tento plugin kúpiť. Buď si ho zakúpite samostatne, alebo v balíku s ďalšími pluginmi, kde nájdete napríklad prémiové Kadence Blocks alebo šablónu Kadence (recenzia WordPress šablóny Kadence) a množstvo ďalších pluginov.

Kadence Conversions Cena
Cenník Kadence Conversions.

Nechcem vás ovplyvňovať, ale samozrejme, že sa oplatí kúpiť celý balík. Vďaka nemu získate dobré doplnky pre WordPress a takisto jednu z najlepších šablón pre WordPress. Ďalšou výhodou je, že budete mať prístup k veciam, ktoré Kadence vytvorí v budúcnosti.

Kadence má aj Lifetime licenciu, takže tu nie je ani o čom premýšľať, pretože jednorazovou platbou máte k dispozícii všetky výhody.

Výhody a nevýhody

Klady (+)Zápory (-)
+ Optimalizované na výkon (rychlosť načítania)
- Šablón prvkov nie je veľa
+ K tvorbe sa používa editor Gutenberg- Iba platená verzia
+ Pripravené návrhy prvkov
+ Jednoduché nastavovanie automatického spúšťania
+ Pokročilé nastavenia podmienok spustenia
+ Lifetime licencia

Hodnotenie a záver

Kadence Conversions je produkt, ktorý perfektne zapadá do ekosystému Kadence. Ak používate jeho šablónu a bloky, tak s veľkou pravdepodobnosťou budete chcieť používať aj plugin na zvyšovanie konverzií. Prečo? Pretože si rozumie s WordPress a s Gutenbergom. Vďaka tomu sa vám budú konverzné prvky tvoriť jednoduchšie a rýchlejšie.

Kadence Conversions vyzerá na prvý pohľad veľmi jednoducho. Prakticky je to veľmi jednoduchý plugin. Je ľahký na používanie, ale má skvelé výsledky. Jeho pokročilé funkcie ma neskutočne prekvapili. Ak hľadáte možnosť, ako zvyšovať konverzie a zefektívňovať kampane, Kadence Conversions vám s tým pomôže.

5/5 - (2 votes)

Similar Posts

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.